Thursday, December 13, 2012

#Harimau Malaya kalah bermaruah.

Fahamilah aku menaip dalam keadaan rasa nak bagi kaki je kat refree sepet Korea tu. *emo emo*.


Gajah perang ni memang nak rasa tembakan senapang gajah gayanya. *masih emo*.

Even Harimau Malaya kalah, tapi tetap menang dalam hati aku. Ngee~
Aku rasa memang tak adil lah reff sepet tu tadi. Nampak sangat. Sawadekap tu main kasar sepak kepala abang Mat Yo ngan Farizal aku kau tak angkat kad merah pulak eh???

Sumpah,touching tengok Fadhli Shas menangis masa kena kad merah tadi. Walaupun Thailand menang pada pandangan orang lain, tapi tetap kalah bagi aku. Thailand menang tak beradab ! Booo ! Ok..*ni sangat marah*

Aku harap lepasni tak wujud lagi dalam dunia ni.. reff mata tak nak bukak(sepet) macam dalam game tadi. Aku rasa macam nak ambik mercun, hempap kat kepala kau. Pegi balik korea skarang!!! Hahaha ;p

Dah la bagi team Harimau Malaya padang becak untuk latihan. Tak adil tau? masa game kat Malaysia gajah gemuk Thailand tu dapat layanan terbaik tau.. Hotel lima bintang ! berlatih kat stadium tertutup lagi ! ni kau bagi padang lopak lopak! Kan aku dah marah.

Ce tengok, ce tengok dia bagi padang kat kita acane? aku lempang laju laju cabut kepala jugak kan.*masih dalam keadaan emosi tak stabil*

Papepun, aku still tak boleh ingat time Fadhli Shas ni kena kad merah. Nak je aku ambik muka reff tu letak kat lopak padang tu. Aci tak?

Tapi kan tadi ade jugak aku gelak, Mat Yo bukak silat gayang masa dia kena asak dengan 3 pemain gajah gemuk tu tadi kan? hehehe..sian dia. Aku perasan Mat Yo ni selalu kena asak, dia plak sorang sorang ;'(

Aku bebel panjang pun dah tak de guna, melainkan game tadi patut dibatalkan atas dasar KETIDAKADILAN. Tapi tau semua tu takkan jadi.Apepun malaysia dah lakukan yang terbaik.

Selamanya, sayang, sorak, sokong #HarimauMalaya. Kalau bukan kita, siapa lagi nak sokong negara sendiri kan.

Untuk final nanti, aku harap Singapore menang. Huhuhu..Mak teh aku punya negara, aku tumpang sokong. Ehh, jap..selamanya boikot Thailand ! Hahahaha..
tapi tomyam tetap aku telan.

#Jangan Marah I tau, I tau entry I emo sikit malam ni.

2 comments:

  1. tak marah..tapi sokong..harimau malaya tetap terbaek...
    p/s : farah TERnanges bile tengok fadli shas nangis...sedihh wooo

    ReplyDelete
  2. saya pon bergenang air mata time fadhli shas kene buang padang. mule2 ingat saya sendirik oversensitive nampak mcm fadhli shas menangis. tp rupe2nye ramai gak yg nmpk die nanges. sedey seh sebab he's a great defender. kehilangan die mmg dirasai. rase nk cekik2 je referee tu. dr ulang tyg sy rase FS x wat satu kesalahan besar je. padahal sy nmpk pemain Thai tu yg siku dada FS pastu FS cam nk report to ref tp pemain Thai tu provoke FS & menyebabkn FS naik angin... linesman pon sme e 2x5 dgn ref tu... saket ati tgk game smlm atas ketidakadilan, padang yg hancus (dh bkn mcm pdg bola, mcm pdg ice skating rink dh!). duit dh byk labur kat ref, maybe sbb tu x de duit jaga padang!

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA