Wednesday, December 12, 2012

Hanya tarikh semata mata.

Alhamdulillah, mensyukuri nikmat tuhan masih bernafas untuk satu tarikh 12/12/12.Tiada surprise atau special.Masih melewati hari hari yang sama seperti sebelum sebelum nya.Masih kuat untuk teruskan hidup. (Ciss, cakap lagak macam nak bunuh diri).

Aku kembali seperti dulu. Di samping keluarga besar dan bahagia yang sudah berpecah belah gara gara sekalian manusia yang bernama abang dan kakak2 sudah punya family sendiri..ngee..ngee..bukan berpecah belah gara gara berkelat/bermasam muka. Haha..

12/12/12- Mungkin satu tarikh yang boleh mengajar aku menjadi manusia yang lebih kental dan baik dari tahun 10/10/10 atau mungkin jugak 11/11/11??? siapa tau? kita hanya mampu merancang tuhan yang menentukan.

Andai di izin tuhan umur aku masih panjang, maka nya aku masih perlu sediakan hati yang kuat untuk meneruskan perjalan kehidupan sebagai khalifah di muka bumi Allah ;) Percaturan hidup aku tiada siapa yang tahu melainkan Dia. Maka, tak seharusnya aku menyalahkan takdir untuk apa semua yang terjadi dalam hidup aku selama ni atau masa yang akan datang.


Dan Bubu sedang melambai lambai menandakan waktu untuk tuan puteri kenyalang Arifah beradu ;) Kalau lah 12/12/12 ada anak raja datang meminang, haha..baru lah date ni jadi extraordinary date kan? Hahahaaha.

Have a nice day, kalian ! 12/12/12

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA