Monday, December 10, 2012

Note To MySelf

Tahun 2012, bakal sekalian manusia tinggalkan. 2013..Can't wait !!! Tinggal berapa minggu je lagi kan? Banyak benda yang aku nak tinggalkan untuk tahun 2012 ni.

Tahun 2013, in sha ALLAH, diploma dalam tangan. Kalau ade rezeki, sambung degree. Dalam tahun ni aku belajar banyak benda dalam dunia ni. Betul kata orang, lagi banyak kita berusaha nak cari ilmu, lagi banyak kejahilan yang kita jumpa dalam diri kita. Sebab tu menuntut ilmu tak penah rugi ;)

Tiba-tiba semalam gagah duk godek godek utube, dan aku terjumpa satu hadiah istimewa untuk aku dan kalian semua tau. 

*Jangan lupa pause dulu lagu kat dalam blog ni*


By : Fatimah Syarha Mohd Nordin.( Yang pakai cermin mata tu, husband dia tau)
Lembut je dia bagi tazkirah kan? Aku memang minat gila dengan penulisan dia. Aku kenal penulis ni masa aku belajar kat Kuliyyah Al Lughah Waddin Sultan Abu Bakar dulu. Masa tu aku amik STPM, tapi jap je. Then aku quit. Kat sana, aku banyak kenal kawan kawan yang aku rasa bertuah sangat aku dapat jumpa diaorang dalam hidup aku.

Masa belajar dulu, biasa kalau ade novel kami memang suka share dan tunggu turn sorang sorang nak baca. Hehehe..dalam menunggu turn tu, akhirnya novel Pemilik Cintaku setelah Allah & Rasul dan Tautan Hati dah ade dalam tangan aku.Dan aku pun dah khatam baca kedua dua novel nie. Hahaha *clap, clap, clap* bangga..bangga..aisehhh, ni dah jadi geng saitonirajjim ke hape ni?

Dua dua novel ni hasil karya Fatimah Syarha Mohd Nordin. Serius aku cakap TAK RUGI skit pun kalau korang beli dan baca dua dua novel ni. Terbaik ;)

Korang akan belaja banyak benda dalam novel ni. Sangat berguna.
Kita manusia, mana pernah lari dari dosa kan? apakata isi sikit makanan rohani dalam badan kita ni dengan mendengar dan membaca perkara2 yang baik dan bermanfaat.




1 comments:

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA