Tuesday, January 1, 2013

New World

Saya di dunia baru. Tahun lepas saya dah tinggalkan semalam. Tapi tahun ni saya tak ade azam baru, sebab azam lama masih disimpan tak terjadi azam. Faham tak maksud saya kat sini?

Okayy lah, azam paling bangang saya, saya bercita cita nak menambahkan berat badan dan ketinggian saya. Hahaha..kalu tak caye, rajinkan diri baca entry lapuk saya dulu. Dan sekarang hasilnya? tak ade hasil. Haha. Masih pendek dan keding dengan wajah semakin menawan. Ngeee~


New year, nem sem, new ARIFAH, new friends?? semua new, kawan je tak new new. Sebab saya sayang nak tinggal kawan kawan saya kat atas. Sweettttttt! macam mane nak tinggal kalau mereka lah peneman, pengajar, penasihat, penggalok (penggalok tu ape? bahasa ape?) penggalok, means kawan tempat kami meluahkan ketawa terbahak bahak secara bersama. haha.. tapi waktu sedih pun, kami meluahkan tangisan air mata secara bersama sama jugak. Ehh, yeke? saya rasa, saya sorang je yang suka cengeng dalam kalangan mereka. Tak gitu kawan kawan?


Lusa dah start sem baru, baju pun tak pack habis lagi, kenapa mood nak belajar tu tak datang secara teruja macam sem sem lepas eh?

Tak pe lah, yang penting sem ni subject calculate dua je, lagi empat semua teori. Hambekkk kau. Cemerlang lah otak saya banyak ingat fakta fakta nanti. Doa doa kan. Selamat malam. Saya nak layan movie best malam ni. Lepasni dah tak bole, kena FOKUSSSSSSSSSS !

Assalamualaikum ;)


0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA