Monday, January 7, 2013

Semangat baru ;)

Akhirnya, saya secara rasminya dah pun menjadi super senior Diploma in Accountancy. Super senior yang punya ketinggian yang tak berapa layak nak bergelar super senior. Haha.Dan ni lah semester terakhir untuk saya pulun habis segala subjek dalam Accountancy course.


Selepas saya jatuh, tibalah masa nya untuk saya kembali bangun dan berdiri menghadapi segala macam benda yang saya suka atau tak dalam hidup ni. Harapan saya memang tinggi untuk semester terakhir ni. Betul. Sebab saya rasa sakit dengan kegagalan saya sebelum ni. Jadi saya tak nak rasa sakit ni berlarutan sampai ke sudah.



Apa orang nak label saya lepasni, saya dah tak kisah. Yang penting impian saya harus terlaksana. Inshaa Allah ;) Saya akan terus bangun tanpa terlalu mengharapkan orang lain. Saya ada Allah, dan saya yakin saya kuat kalau saya sentiasa bersama dengan Dia ;)



Saya bukan manusia sempurna, untuk menyempurnakan segala perancangan hidup saya dengan hebat dan jayanya. Sebab saya pun ade perasaan takut, perasaan hangat hangat tahi ayam. Alaa, orang kata mula mula je cakap macam tu, sampai tengah semester semangat semua dah terbang lari. Saya pun ada rasa takut kalau benda tu nanti akan jadi kat saya. Mohon mohon lah dijauhkan.




Saya akan usaha selagi saya mampu, doakan saya ;)



1 comments:

  1. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA