Tuesday, February 5, 2013

Terima kasih, Allah ;)

Kadang kadang pahit tu kita kena telan, supaya kita tahu hidup tu tak selalu nya indah. Tapi saya sedar, pahit tu bukan sengsara yang saya kena tanggung selama lama nya. Semakin lama saya diberi nafas untuk hidup di muka bumi ni, lagi banyak pengalaman hidup yang saya dapat.




Terima kasih Ya Allah ;) untuk segala nikmat yang saya kecapi selama ni. 

Persahabatan yang terikat selama saya bergelar student ni rupa nya ada ujian hebat yang melanda antara kami. Tak lama. Dua hari je masing masing membisu, tapi aku rasa macam berpuluh puluh tahun aku rasa sakit tu. Wahhhhh, ayat aku. Hehehe ;P



Bila kita sedar, baru kita tahu kita tak boleh hidup tanpa kawan sebenarnya. Benci, sakit hati, panas hati tapi dalam diam rasa sayang pada kawan kawan tak pernah hilang.

Alhamdulillah, tuhan dengar doa saya supaya tunjukkan kami mana salah silap kami masing masing. Syukur sangat, sebab benda benda macam ni lah yang kuatkan lagi hati kami. Mana yang salah kita baiki, mana yang sakit hati kita berlapang dada.




Kalau selama dua hari ni, syaitan bergelak tawa tengok keadaan kami yang kucar kacir ni, sekarang masa nya untuk kami balas dendam balik kat syaitan yang pernah bergelak tawa tengok keadaan kami kembali menagis melihat saya dan kawan kawan happy balik. Haahaha, gelak jahat kat setanirajim tu.


Salam sayang untuk F4, Hehehehe ;)

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA