Monday, March 18, 2013

At Kemaman : Kenduri kendara :')

Seharian jalan jalan cuci mata, singgah kenduri si kembar Diana Amir. Eh, diana amir ada kembar ke? Adee..muka sebijik macam Diana Amir, tapi sayang entry kali ni hanya dipenuhi gambar sendiri dan kawan kawan. Gambar pengantin?

Pengantin sibuk !___! pengantin merangkap kakak kepada kakak mate saya, Adda. Kitaorang pergi sekelas macam Adda plak nak kawin dengan orang Kedah. Alamak, Adda terlepas taip. Sorry :'(




Dua dara pingitan.


Tiga comel perasan, paling kuat perasan si tudung hijau. Saya tahu. Saya tahu. Bhahaha :P











  
Kami :')


Semua muka teringin nak naik pelamin sendiri. Hahahaha :D






Bila turn saya, bila turn saya??? Okay gatal.















Si Bob, driver yang comel..sorry Bob tak nampak muka. Fokus drive. Tension kan bawak pempuan jalan jalan? hahaha..banyak cerewet do !


Dari Maidatul, bukan tuan blog, selamat jalan Kemaman. Semoga bertemu lagi. Muahh, muahhh !

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA