Sunday, August 18, 2013

Al-Attas D'Hearty Gathering :) PART 1

Assalamualaikum, hye :)


18 August-

Alhamdulillah, done :)

Syawal kali ni ada makna nya sendiri :) alahai lama nya tak jumpa teman teman lama. Sekelompok terbang Indonesia, sekelompok terbang Mesir, merata-rata kawan kawan aku ni terbang.


Aku jugak lah tak terbang terbang jauh lagi. Duduk kat Kuantan, study kat Kuantan, praktikal pun kat Kuantan.mihmihmih...


Disebabkan cuti raya kali ni ramai dah terbang balik Malaysia, yang lain plak cuti kena ngam ngam..so kata sepakat nak buat BBQ kat pantai sepat terlaksana dengan lancar nya. Terima kasih pada semua yang susah payah organize plan ni.


Enjoy beb.


Lama tak jumpa ni, ada yang makin bambamm dah, cantik makin cantik. Aku je lah kurus keding tak bambammm...hahahaha :)

Syuhada pun dah berniqab sekarang, tapi perangai still sama macam dulu. Gila gila. Hehehehe. Sue ni darah tengah manis, tunangan orang katakan :p 



rasa macam teruja sangat tau jumpa kawan kawan AL ATTAS ni, sahabat dunia akhirat aku ;) takkan dilupa.


disetiap gambar ada cerita -Yuna (tak pasal pasal)


rasa macam budak kelas Siddiq lagi ramai kot yang join dari kelas Amanah. Kelas amanah dah ada yang balik U, dah kawin..so susah sikit la nak join kan? :( tak dapat jumpa korang tau!



 (fatin, syuhada,me, jijah)


bahaya betul si jijah ni, main main pisau plak tu. Haaa..nampak tak kuih raya atas tu? kau ada BBQ dengan kuih raya?? hahaha.. rajin betul anak anak dara kat gambar ni kan?




 peace ;) 

 
rajin tak budak baju merah tu? rajin kan..ni je lah mampu buat, nak bakar ayam kang takut hangus plak.kihkihkih...


sambil sambil buat keja ni, kita makan terusss..perut dah lapar. apa boleh buat :) hudoh gila muka aku makan gelojoh gitu..hahaha...


alahai, ayu gila dua dara pingitan ni. Hajar ngan Ayong. Ayong ni lagi sorang, duk kat Morocco tiga tahun tak balik balik, aku ingat perangai tu berubah la sikit kan. emmm..dalam mimpi je lah. Kuat betul menyakat orang :P

dulu kat asrama dia lah kaki sakat orang. Suka conteng muka orang masa tengah tido lah, usik hantu pocong lah..aku dah penah kena dengan ayong ni..

Aku duk dalam toilet sorang sorang, dia pegi tutup nya lampu. Dahlah tengah malam kan, meremang jugak..bantai dia gelakkan aku..tadi pun kunci kereta tqah hilang dia buat senyap je..padahal dia tau ada dalam beg sue..ayong..ayong...hahahaha..


tqah tak lari dari posing " peace" dia tu. hahaha







harap sangat lepas ni kita boleh buat lagi gathering macam ni. Tapi nak semua ada. Ni pun tak semua ada tau. Yang penting, happy :) okay ni baru part 1 punyaa entry, nantikan part2 plak. Gambar berlambak lagi kat kawan kawan...hehehe..

Al Attas Dhearty ku !

1 comments:

  1. Best kn dpt jumpa balik kwn2 lama.. Bila msing2 da blajar jauh, da ssh nk jmpa balik..

    Semoga prshbtn awk dn kwn2 kekal smpai syurga.. :)

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA