Tuesday, October 11, 2011

LAGU LAGU DEBOMMM...

Assalamualaikum,




Hujan tengah rintik rintik sekarang,sejuk nyaman jer..so entri pun harus melayan hujan yang turun dengan santai nya..ermm..rase nye para blogger mesti kenal ngan sorang cik blogger yang cun nie kan? IRENE NADIA MARCELLO tuuu...


Penah dengar tak lagu lagu kat belog dia?seriously..lagu kat dalam belog dia jarang kita dengar kat corong corong radio, tapi kat YOUTUBE boleh nak dengar selalu, tekan je title lagu tu kan?kan?kan?dah tersedia ade..hehehehe...walaupun  kite jarang dengar tapi kalao korang bukak belog dia dengar je lagu kat belog dia tu, sah2 akan jatuh hati...aku laa yang jatuh, korang tak tahu la kan...




Ermm...jujur yer..lagu kat belog aku nie pun aku tahu dari belog cik irine tu sebenarnya,  padahal aku tak tahu pun lagu tu terwujud...jakun la katakan..hehehehehe..#aku sedar diri, aku sedar diri, kao hade??#




Lagu lagu yang berhasil menarik minat aku dari belog cik irene nie, jeng jeng...:




~DUAMATA : MENIKAHLAH DENGANKU

~STARFIVE : SATU CINTA

~INDAH DEWI PERTIWI : DI ATAS SATU CINTA

~ST12 : AKU TERJATUH

~DUAMATA : SAYANG SUDAHLAH

*Lagu first sekali tu lah lagu mule mule aku tertarik, sebab mase tu first time kenal ngan belog IRENE NADIA MARCELLO, bukak bukak jer teros terpasang lagu nie..ok..itu ajer..tak de isi penting  buat esei pun untuk entri kali nie..hehehehehehe...




#suke giler tengok header irene yang lame nie..mashumarcello yang lemah lembut tu#



0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA