Wednesday, October 26, 2011

MOTIF BERBLOG

Assalamualaikum, selamat berhari malam...




Motif berblog? mahu pemes ka? mahu popular ka?mahu menonjolkan kelebihan diri ka??? tak..tak..tak...hanya semata mata untuk mendapatkan kepuasan diri bila ape yang kita rase nak cite, nak taip boleh diluahkan melalui belog..


Lagi lagi bila ade yang sudi membace setiap entri kite..rase dihargai..dihargai walau penulisan aku tak sekental yuyu zulaikha, tak sehebatt fatin liyana, tak segah hanis zalikha,tak sesempoi cik epal,tak seindah irena nadia..~blogger inspiration gue dong mereka2 ini, seyes~


Follower ramai? sungguh lagi tak kisah..asal readers ramai, bace secara silent pun enggak ape ape la..hehehehe..walau aku masih dalam mengenal hati budi belog ni, tapi sungguh tak bohong sekarang, macam dah jatuh cinta ngan belog..nak2 ngan belog merah jambu nie..hohohohoho...




..saya jatuh jantung berulam hati kat belog saya..

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA