Friday, November 18, 2011

Contest gambar bertemakan pink or biru.

Assalamualaikum..^-^




Petang petang macam ni kalau tak ade idea nak taip entri, ape kata ikut saya join contest..simple contest...




Contest bergambar bertemakan Biru Or Pink? 
Nak join klik SINI

Just tampal je gamba gamba korang yang bertemakan warna BIRU atau PINK,dekat blog korang sendiri dan ikut syarat syarat penyertaan..ada hadiah tak??? mestilah ada...ape hadiah nya? hadiah serius ! bagi saya sangat comel dan nampak girlish..hehehe..



Jiwa saya sudah sebati dengan kaler pink..pink itu gedik?? itu semua auta..gedik tak terserlah dengan kaler PINK, ok??




Pink@merah jambu..???saya suka!!!! nampak lemah lembut tak? tak?? ok..fine..



last photo..yang saya tampal di sini...sorry tak semerah jambu sangat....
Kalau nak menang:
keychain patung comel
bantal bentuk love
pin riben yg cute cute
hair accessory
jangan malu malu, janga segan segan..kita join ramai ramai..muuuaahhhhhhh....

1 comments:

  1. haii,dtg dri contest yg same,, jom singgah http://st0ryab0utprincess.blogspot.com/2012/03/contest-bertemakan-biru-or-pink.html

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA