Monday, November 28, 2011

" GIVEAWAY: IRENE NADIA nak kasi MIRACLE TAB for FREE ! "

Assalamualaikum..^_^



MOTIF kenapa saya nak sangat product MIRACLE TAB ni daripada IRENE NADIA???

  • Ringkas dan padat : Saya memang dah teruja sangat nak order product MIRACLE TAB ni masa Irene mula- mula kenal kan product MIRACLE TAB ni kat SINI. Tapi disebabkan saya masih student, harga dia tak mencapai bajet perbelanjaan saya. So, terpaksa hentikan angan-angan nak pakai product nie. Saya pulak sekarang ni boleh dikatakan agak stress dan kecewa sebab muka saya siang dan malam selalu dihiasi degan jerawat dan parut-parut nya. So, saya rasa giveaway Irene kali nie betol-betol kena dan tepat waktunya untuk saya selesaikan masalah yang saya hadapi sekarang. 

Testimoni :


MENJADI !


BUKTI KUKUH ! HEHEHE



Kenapa saya nak sangat product MIRACLE TAB ni daripada IRENE..!!!
Tiga contoh je boleh???? hehehehe...

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA