Monday, December 19, 2011

Dalam seminggu!

Assalamualaikum..^_^


Selamat malam..opss..jam dah pukul 12.10 a.m..So,selamat pagi readers, stalkers, dan sama waktu denganya..ermm..akhirnya, cuti semester saya kali nie betul-betul saya praktikkan dengan cuti-cuti situ situ sana sini saje..hehehe..!


Dalam seminggu ni saya dah terjah dua tempat tanah tumpahnya darahku kat Malaysia ni..KL dan nogori sembilan! Tak sia-sia tau cuti kali nie, dapat tolong mak punya kawan kat kedai makan..jadilah insan berguna jap. Bukan ape kalau kat rumah pukul 11 pagi saya baru celik mata dr tido tau, tapi kat sini kul 11 pagi tu, sy dah sibuk cedok nasi untuk pelanggan kat kedai..hehehehe! bertuah dapat anak macam aku nie! rajin bebenor.......


Then..kawan i ajak i pi balik kampung dia kat nogori sembilan tu la..katanya musim buah..serius derr! banyak gila durian der..sape sape yg ada masalah bertubuh tak cukup ketinggian mcm aku ni mampu der duk memetik..jap?memetik? tak..tak..mengait kot buahnya rambutan yang sungguh lekah isi nya..atau bahasa ganu mok aboh saya isi hok lokah tu..!!! ngeh..ngeh...lupa nak cakap manggis pun ade..isi dia? maakk aii..comel macam tak sanggup nak mamah buah tu..


Tambah-tambah dapat mandi sungai sambil menikmati DURIAN GORENG..Wahhhhhhhh! syiokknyaa!!!!

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA