Wednesday, January 18, 2012

Rasa malu mesti timbul.

Assalamualaikum...^_^


Dua tiga hari nie, mudah sangat pick up waktu belaja. Bukan pick up, macam budak bijak, Tapi pick up sebab kita sedar kita lembap. 

Syukur,tak yah dah nak menyusahkan kawan2 sebab pening dengan kita sekali, bila study sama-sama. Tapi aku sedar, ni nikmat yang Allah bagi.

Bila kita paham, bila kita pandai, kita malu nak ajar kawan, malu nak explain kat kawan, sebab kita tak seEXPERT macam yang lain.

Bila aku bodoh, sebab..Allah dah bagi akal kat aku, tapi aku tak guna dgn sebaik nya...Bila aku pandai, Allah lah yang kurniakan kefahamanNya untuk aku, Allah yang kurniakan kepandaianNya untuk aku.

Aku malu, bila aku pandai sebab aku tahu itu hanya pinjaman buat hamba2 yang disayanginya. kan? soo..please..jangan label saya seorang yang kedekut ilmu.
Mugkin bila-bila masa saja.nikmat ni akan ditarik..awak dan juga saya..Jadi, belajarlah bersyukur untuk setiap apa yang kita kecapi sehingga hari ni.



Itulah tanda Allah sayang kita!!!



1 comments:

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA