Saturday, January 21, 2012

Tahun lepas punya cerita, Tahun ni baru kita update!

Assalamualaikum...^__^


Heayyy! kamu? yang chomel..pandang sini, kalau tak pandang sini, makna nya kau tak chomel, tapi hudoh!!! hahahaha..yeah! sbb kalau kau tak pandang sape nak baca cite basi aku nie?

Buat ape cite benda yang dah basi kat sini? sebab bila aku tua, blog ni boleh jadi terapi penyakit nyanyuk, kau hado? 


ARABIAN DINNER," ALFLAILA WA LAILA" <============== (rasa macam salah eja)
Malam dalam seribu malam, tapi malam aku tetap sama seperti malam2 kemarin..ngeh..ngeh!



muka budak 12 tahun,sebab munasabah! aku kontot!


lokasi: dewan kolej 5 stars..ahakss!


lagi-lagi gambar aku!


yg sebelah aku tu, minah arab copycat..hahaha( gelak setan)


arabian dinner la sgt kan? sooryy..tak leh nak tepek gamba pemenang king & queen malam tu
sebab: saje malas nak ambik gamba KING malam tu..king? wekkks!

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA