Tuesday, January 3, 2012

Yeeey..esok saya tak nak pegi sekolah!

Assalamualaikum..


Mesti budak bawah 19 tahun dan kebawah sedang lena dibuai mimpi,jumpa boiprend baru kat sekolah kan esok? ehh..tak la..saya tipu je. Mereka sedang dibuai perasaan keterujaan la nak gi sekolah esok. Kenapa?

Sebab...........????

Pakai baju sekolah baru, lagi?
Pakai kasut baru, lagi?
Pakai beg baru, tu je? lagi?
Semua baru..yang lama?
Azam yang tak tercapai-capai lagi untuk tahun2 yang sebelom nya...hikhikhik...

Tapi kita tak pegi sekolah esok? sebab kita dah tua? tua, tapi baru 20 tahun..ngeh..ngeh..muda kan? muka pun tak kedut lagi sebab pakai SAFI RANIA GOLD yang Rozita Che Wan guna tu.

Yang tak pegi sekolah esok, dan yang mata masih menatap entri saya kali nie..jom kita skodeng SINI..

Menarik bukan? nak2 lagi yang suka makan sambil dapat voucher melambung lambung..tak gitu? saya gitu lah..ok..otak saya dah sentap dari menaip benda yang tak munasabah. Babai..muaaahhhh..Kalau baik jangan lupa...


0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA