Monday, February 27, 2012

Doa ku di dengar, Alhamdulillah.

Dulu benda paling risau sekali bila masuk kolej, mesti ingat pasal camne perangai roomates kita nanti. Sama kepala tak ngan kita, sama kaki tak ngan kita. Kalau boleh yg tak sekepala habislah hancur. Bukan nak cakap ape, kita ni dah besar,orang kata dah kena pandai jaga diri.


 Tapi, aku ni tak pandai jaga diri. Takut, kita muda. Jiwa tengah nak mencuba macam-macam. Silap langkah tersasar lah jalan. Sekarang aku dah sem 3, syukur kami(roomates) masih kekal dari sem 1 sampai skang. Kalau boleh dah tak nak tukar lagi. Biar stay sampai abis.


Doa aku Allah dengar. Aku tak mintak roomates yg cantik dan hot, aku just mintak roomates aku semua solat. Bila solat, kita sama-sama ingat tuhan. Jalan kita pun kat landasan yang betul.

Even kadang-kadang kita jugak ade buat salah. Manusia tak lari dari buat dosa kan? dalam sedar dgn tak sedar je. Dan yang paling penting niat kami sama, datang kolej nak belajar bukan nak cari jodoh. Tapi kalau terjumpa jugak jodoh kat sini, camno? sape tahu kan? hikhikhik..



Ok bai..ingat! senjata utama kita DOA.salam sayang!

1 comments:

  1. alhamdulillah.. dpt roomates yang blh bawk kita kearah kebaikan..:D

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA