Sunday, February 12, 2012

Jaga hati jap!

Orang bercinta, aku nak bercinta. Gatal sangat dah tu! Biasa lah darah muda mudah nak ikut kata hati. Salah ke betul kira belakang cite la. Yang penting aku happy aku hebat. Kau ade?

Assalamualaikum My Mata's(readers yg sudi bg pinjam mata baca entri kita)

Aku pun remaja, nak rasa mengatal bercinta di alam remaja tu, normal. Macam aku jugak. Hebat nya kuasa cinta manusia tak de siapa dapat ungkapkan. Sebab tu ramai yang jadi mangsa KEBODOHAN sebab cinta.

Aku tak tunding jari kat orang lain, aku boleh ambik contoh aku sendiri je la. Tak tambah dosa aib orang kan? Pastu bila dah putus, alamak nya macam dah hilang punca hidup. Konon-konon sanggup terjun bangunan, gaduh sikit bunuh diri.

Dengar sini aku nak kata, kata kat aku sendiri je la, sape nak dengar jugak pasang volume kuat2 sebab takut tak dengar. Awat lagu tu? sebab aku bukan tgh bercakap aku tgh menaip mana kau nak dengar kan?


Kalau putus cinta, jangan bunuh diri tau, bunuh CINTA orang yg dah sia-sia kan hidup kau tu. Jangan bunuh orang plak nanti tak pasal-pasal kau pun terbunuh kat penjara. Nak ke gitu? tak yah rasa menyesal sangat la bila orang dah tak nak kita. Rasa relaks2 suda..


Yakin je la suatu hari nanti Allah kurniakan seorang laki-laki yang sah dan bergelar suami kpd anda dengan yang lebih baik,handsome dan soleh dari jantan-jantan haram korang yang sekarang nie. Masa dah ade ikatan yg sah, haram dah tak timbul bila nak pegang-pegang tangan nanti.kan??


Sabar..sabar. Jangan tunjuk kita HOT ade pakwe handsome skang. Belom tentu kau kawin ngan dia kot. Jumpa 10 tahun nanti tahu2 pakwa hansome awak2 tu dah ade anak-anak bini cucu cicit dah. SIA-SIA je bagi sentuh  tu, bagi sentuh ni dulu-dulu? nyesal. Suami aku dah dapat bekas orang punya. Kesian tak? kesian kan. Jom jaga maruah diri!




salam sayang,
arifah!

1 comments:

  1. yep .. setuju =) boleh pandang-pandang .. jangan pegang-pegang .. HAHA

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA