Saturday, March 24, 2012

Terima kasih kepada blogger ini !!!

Assalamualaikum...

Yeayy..saya ade header baru. Nampak macam kemuda-mudaan sikit kan? comel tak? saya curi tu. Hehehe..dulu curi template dari blog tutorial lyssa, skrang aku curi header dari blog apit plak, hehehe..

Bukan aku tak nak usaha buat sendiri, tapi aku dah try buat..error je kejanya. Aku bukan dari kalangan blogger kreatif kot. Ape pun time kasih yer kpd blogger di atas. Diaorang memang suka bg freebies kat followers ngan readers diaorang tau?

Bertuah kan jadi follower lyssa ngan apit nie. Tak kedekut ilmu, selalu share tutorial untuk semua blogger. Ok, tak boleh puji lebih2 nanti aku dilabel kaki kipas!

Dan untuk blogger CIK ENA, time kasih sgt untuk header yg free tu. Even simple tetap lawa. Nanti saya gunakan yer..! cik ena memang terbaik sudi buat header free untuk sape2 yg request semalam.Terbaikkk!!!!!

Ok,bai..sampai ketemu lagi. Muaahh! muahhh!


1 comments:

  1. HEHE . amboihhh , cantikkk dah , header dia . Cunn ok !! :)

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA