Friday, April 13, 2012

Keterlaluan hala.

Assalamualaikum...

Gigih taip entri nie, biar banyak omong-omong kosong dari informasi aku tetap perlu gigih, demi cinta pada blog atau lebih aku BOLD kan..laman sosial "Jejariku Menari Entriku Tertaip"..ohhmaii..bajet blog hebat je kan???

Semalam dah loncat patah kuku cagu sebab class start lewat setengah jam dari biasa, hari nie,tapi kan..tapi kan..tsskk..tskk..kawan aku yang sebilik merangkap satu class dan satu dunia Bumi Malaysia ngan aku boleh hilang daya ingatan yang class start lambat..hasil nya, berpeluh keringat macam air mata bercucuran dia kejut aku suruh bangun mandi, siap-siap di awal pagi..

Puas aku keraskan taik mata #eeeww..pesal ayat kotor kemain# gigih keraskan hati nurani supaya jangan bangun selagi matahari tak naik atas kepala kelumumur aku nie hahh..ehh..tak reti-reti jugak..kemain Adda kejutkan aku dua tiga kali, nak suruh nya aku bangkit dari lena yang panjang supaya sudah-sudahlah mimpikan Abang Malek Kuala Lumpur  Gangster tu...

" Abang Hariz dah nikah" tskkk...kuciwa meronta-ronta..gara-gara baca novel Ombak Rindu malam tadi arr nie..mencik !___! baru nak tercapai impian berlakon sketsa atas pentas ABPBH ..jadi Izzah ombak beradu dalam mimpi pun tak kisah, tapi tetap jua tak kesampaian..kesian kita? sobsobsob..lap air mata sopan jap,ehh..tskk..tskk.." terima kasih abang Malek"..wkwkwkwk..................



Budak atas tu pesan sebelum tekan X..KLIK SINI DULU

2 comments:

  1. ombak beradu..? haha.. xpe nnti sy ambik awk jd heroin cite "rindu berombak-ombak.. hehe

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA