Tuesday, April 3, 2012

Lepas Quiz, Taip Entri.

Assalamualaikum...

Ehh, aku taip entri dalam jiwa yang sangat happy. Yaa..sebab tadi dah berakhir quiz Law yang buat aku jadi ulat buku dua tiga jam sebelum waktu menjawab nya. Study last minute tu bagus untuk orang yang malas macam aku. Nak tiru jangan!

Nak hilangkan tension boleh terjah menerjah ke SINI.macam biasa habis quiz tak sah kalau balik bilik tak bising-bising aku jawab canggini, aku jawab salah,wei! kau jawab ape soalan nombor satu sampai spuloh..jadah..tak puas hati kat situ, balik cek semula kat buku betul ke tak apa yg aku jawab tadi..sama tak ngan jawapan buku.

Ape guna?jawapan tak boleh tukar jugak, cumanya bila ada jawapan sama ngan buku, hati berbunga riang bangga riak sambil kembang lobang hidung, jawapan aku betul..yahooo!!! rasakan..rasakan perasaan apa yg seperti aku rasakan nie.

Masa tangan untuk berhenti menggedik dah hampir berakhir, jadinya aku sertakan ucapan SELAMAT MALAM kat kamu yg sudi baca entri cincai dari aku..

Salam sayang,
ARIFAH.

Ada yang menarik kat sini:

KAMU CANTIK ????
JAWAPAN NYA DISINI


0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA