Sunday, April 1, 2012

" Selalu gundah gulana "

Assalamualaikum...

Fahamilah yang aku sekarang sedang menaip entri dalam tahap yang sangat laju maksimum, bayangkan seorang student masih menatap lappy untuk menaip sedangkan esok Quiz Law sedang menanti.

Ohhh..itu tanda nya aku memang blogger tegar, tapi nya pelajaran tetap aku utamakan. Penulisan juga harus ade ilmu, bukan tulis sekadar berSIA-SIA sahaje, kadang-kadang nak merapu dalam entri pun boleh..Tapi, jarang-jarang...

Kalau muncul quiz,maka otak aku jadi tepu. Jadinya, aku dalam keadaan tak berapa nak senget otak. Ohhh..itu adat budak belajar kan? kan? ataupun aku sorang saje yg merasakan perasaan sebegini rupa? adehhh..ayat aku begitu schematic..

Maka, bila perasaan aku dah bercampur baur canggeni, yang menjadi mangsa, page blog aku sendiri. Korang yang membaca jugak mungkin jadik agak mereng sebab kiteeeewwww kan? mencik !__! ok..jadi nya, maafkan iteww tulis entri kemain kelam kabut camnie.. Kamu? yang sedang menatap penulisan ku, doakan aku untuk quiz esok ya!

Cepat, WISH kan kata-kata penaik semangat nafsu membaca dan menjawab soalan quiz untuk saya esok..biar saya menjawab sambil tersenyum sotong busuk tatkala menjawab soalan yang mudah lagi solid esok!!! sayang arrr kat kamu..tiss sikit....mbmmmuaahhhhh!!! flying kiss giteww......^_____^





sambil wish, tekan dengan ikhlas button DONATE di bawah ye, kamu cantik dan kachak!

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA