Monday, April 9, 2012

" Semua nak jadik hebat depan orang "

Assalamualaikum...

Baik taip entri puas-puas, nanti masa dah tak de untuk semua ni. Yang ada hanya lah peneman setia dari tahun 1 sampai umur dua dekad tak lain tak bukan..buku..buku..buku..tak jadi-jadi jugak ULAT BUKU nya.. pelik..?

Final dah dekat, perenggan atas sekadar berbasi-basian untuk menghiburkan hati yang duka nak marah. Kenapa?..masalah keharmonian berumah jiran..tak ketentuan hala dah..berhenti!!!!!! Apa masalah aku nie..

Ini bab wajib untuk title kat atas nun..manusia tu memang normal nak dilihat hebat depan semua orang. Kemain baik depan kita, oohhh..rupa-rupanya ada udang di sebalik mee kari. Kenapa nak bangga kita pandai? tau..awak memang perfectionasss...semua awak tau..tapi jagalah hati teman yang lain. Kita ni bercakap memang sesedap mulut tanam tebu tepi bibir,macam aku buat skarang nie.



"Mengaku Dulang Paku Serpih, Mengata orang aku yang Lebih " wkwkwkwkwk..

Ehh,sedar diri pun,ingat tak sedar-sedar lagi. Syukur lah aku masih sedar. Kalau yang tak pernah sedar tu?Acanoo?? bertambah hebat dan lancang lah mulut dia. Cukup,cukup sudah..cukup sampai di situ sahaja..Acee..tengok balik mana kurang nya kita.Lemak berkrim la asyik kita je hebat, tapi rupanya hebat atas kaki orang lain,bukan atas kaki sendiri. Ehh..kau faham tak ape aku cakap ni?


Jadi diri sendiri,tak yah bagitau satu dunia yang aku lah paling hebat di dunia, kalau dengan Allah pun kita tak de hubungan dan ikatan yang hebat dengan Dia :) buat ape kan..bukan semua milik kita..^_____^



1 comments:

  1. hi..
    jemput join segmen pka.

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/segmen-pka-rahim-feberet-color.html

    tq :)

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA