Wednesday, May 30, 2012

Tips : "Hilang Bosan "

Assalamualaikum...

Oleh kerana, aku berada di tahap kritikal bosan gila babun,babun tak gila..yang gila orang yang cakap babun tu gila, sebab babun tak de otak. Ehhh, ada otak tapi tak dek akal..Berhenti ! Nah try tips terbaik dari " kilang " dari saya buat anda.JOMMMMM ===========>

TIPS TERBAIK,JOM SKODENG :

  • Nganga mulut besor-besor, ehh..tak cukup besar lagi tu. Ok,dah rasa comel sengal-sengal pipi sikit boleh lah tutup kembali mulut anda. Ini sebagai warm up exercise muka dan mata supaya tak sengguk sengguk baca entry aku. Ini serius,mesti bantu dia! mest bantu dia !
 1. Jom main masak-masak. anda suka memasak? anda suka mencuba resipi baru? jom ke dapur bersama 1 buku 1 resipi. Jenis aku kalau bosan, aku suka buat benda-benda yang baru dan hasil nya lumayan dan comel. Macam, buat cup cakes, puding ataupun apam balik balik polka dotdotdot..serius best! serius hilang bosan serius boleh buat menantu mak jemah..


2. Anda seorang blogger Awesome? wahhh..goodgood..mudah lah nak aplikasikan tips kedua nie. Jeng..jeng..jeng..membaca ! yes ! membaca jambatan ilmu, jambatan pulau pinang pun boleeee ~ series..! aku prefer korang baca jenis buku motivasi yang cover dia cun cun lawa lawa baru boleh tarik perhatian skit. Setan pun tak de masa nak colet eyeliner kat mata..hahaha..Now, aku tengah hentak hentak tonyoh tonyoh bijik mata supaya habiskan buku yang sangat hebat lebih lebih lagi yang rasa diri dia emmmm..malu aihhh nak cakap,tengok je lah buku ape ========>


Awesome tak buku nie ?? boleh cuba.boleh cuba !

3. Bakar lemak perut yang buncit dan berselulit tu sambil menghilangkan kebosanan dengan melakukan kerja kerja seorang "bibik tak bergaji ". Lipat lipat baju,jemur jemur baju, basuh pinggan mangkuk basuh sental sental baju, maka daki di tangan sekaligus dapat di hapuskan.



Dahhh tamat sesi Wanita Hari Ini, ehh..tiga je..? a'ahh..tiga je. Nice try !!!

2 comments:

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA