Tuesday, June 26, 2012

Aku masih di sini

Assalamualaikum para reader's, stalker's malahan pada membe tak membe secara langsung dan tak langsung.

Aucak ! aucak ! ehh..baby pun boleh main cak cak dalam blog kita :0 Setelah berhari hari beserta beberapa minggu aku secara rasmi menjadi pekerja part time Butik Welcome yang tak bape nak welcome, maka ku rasakan hari hari semakin cepat berlalu dan menghilang. Kuantan Parade sudah menjadi rumah penginapan ku dari 10 pagi sampai lah 10 malam. 


Bosan ahh nengok Kuantan Parade hari-hari, betul ! cepat ahh cepat ahh 7hb.aku mau blahh nie. Ayat bapak kuangajar kan ?


Dapat gaji kita cabut. Surat behenti dah rasmi hanta semalam. Hakhakhak :)



Zura, merangkap rakan sekerja, seumur, kami punya ketinggian sangat tipis berbanding yang lain. Tapi dia punya lemak lebih dari aku. Lihatlah kaki ku yang ramping ala ala keding tuuuwww...


Kiera, cantik mata awak. Hakhakhak..kuangajar. Kiera sokmo K.O kalu bab snap. Mencik ahhh. 
Bedasarkan rajah di atas, siapakah yang lebih muda usia nya ?
Jika ada yang menyatakan budak keding tudung merah mak ngah, maka betul lah tekaan anda.

Tepat berdasarkan pendek nya aku. Tapi mengikut kalendar tahun monyet, yakni tahun gua dilahirkan, 1992.Aku lah sebenarnya yang lebih tua di situ.

Ya.. ya..ya..aku tau. Nampak muda kan? gunalah bedak kompek kepak kepak kepuk kepuk berbrand kan PIXY. Pasti wajahmu akan kelihatan muda seperti aku.

Ok, ini sekadar berbasi basa bagi melepaskan gian ketagih menaip entry, sampai ketemu lagi.

Al maklumlah gua skang sudah kerja. Masanya sangat suntuk untuk menaip secara lebih agresif dan teratur. Babai.Salam.

2 comments:

  1. Akak, butik ini dia ambil berkerja budak 16 tahun tak?

    ReplyDelete
  2. Tak sure la dik, nape? nak keja kat sini ke?

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA