Thursday, June 21, 2012

" Rezeki Copa Lagi "

Assalamualaikum.. mula nya kata esok kuar result final semester lepas, ehh..kita baru nak try cuba test perasaan berdebar debar kekonon takut arr nie..tau tau je gedebuk dah kuar arinie..


Syukur masih punya rezeki untuk berpakaian hitam lagi, bukan hitam berkabung orang mati 7 hari 7 malam tu..tak..tak..



Maaf gua memang hancur masuk macroeconmic, gua bilang awal awal jangan kasi gua pegang ini punya negara Malaysia.. sah hancur! ekonomi dunia bakal meleset dan gua juga bakalan mati kebulur..hewwheww...

next part :
-rezeki ini bukan milik saya jika bukan kerana Allah. Dia pemberi segala rezeki di muka bumi ini. Saya akui saya bukan lah di lahirkan seorang yang bijak pandai, tapi ingin saya nyatakan DOA ITU SENJATA BUAT SAYA BERJAYA walau tak mencapai tahap 4 flat, tapi ini sudah cukup buat saya, jika ditakdirkan inilah rezeki terbaik dari Allah buat saya :-)

-buat mak abah, maaf jika saya selalu merunsingkan kamu berdua dengan sikap saya yang kadang kadang agak-agak menjengkelkan bukan agak tapi memang ya ! doamu jua penguat saya selama ini :)

-buat para pensyarah, terima kasih atas segala curahan ilmu kepada kami. Tanpa anda, kami bukan lah budak akaun yang hebat. sayang para madam dan sir saya sekalian. heeheeee..

-buat teman seperjuangan, yang berjaya Alhamdulillah..yang tak berjaya, chill bebbb! usaha. Kita tak behenti kat sini, hidup masih panjang jika ditakdir tuhan. Bersyukur dengan apa yang kita dapat.

-buat Anna, Imah, Adda dan Mimie, kerana anda saya menjadi budak yang sangat sebati ngan dunia kalkulator nie, tanpa perkongsian ilmu dari kamu semua, siapalah saya..sayang awak ketat ketat.

1 comments:

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA