Saturday, July 28, 2012

Perasaan petang petang.

Assalamualaikum...


Kalau petang camnie, tak kenang nasib diri duk kolej yang segala bapak tak best memang tak sah. Tak jatuh haram lagi tu.




Mintak Doraemon, pulang masa lalu T__T, Doraemon tak berkuasa sama sekali. Kenapa saya harus ingat masa lalu lagi ? sedangkan hidup sekarang saya kena gagah hadapi jua.


Mungkin kawan kawan saya dah naik muak tinggal nak tunjal je dahi aku ni sebab hari hari cakap Nak kawin nak kawin, bapak miang kan ? motif? kekonon tak larat hadap semester 4...


Hekelehh..baru sem 4 kot, belom belaja obersee lagi. Jangan nak mengedik manja sangat la minahh oiii..-sape tahu apa yang saya rasa- sudah sudah ! cukup ni sebagai pengubat :-)





nampak tak mana satu tuan blog ? ehh, tak nampak ahh..hewhewhew :)


Buat semua : ayuh ! bangkit ! DIA 4B kan power :)
kalau anda tensi, saya turut tensi..

Biar semua berubah, jangan hati yang berubah..Cewaahhh, jiwang lentok nampak. Kita makin jauh, tu yang aku rasa. Makin dah nak abis sem, semua makin hilang..kutip balik memori semester 1, 2 dan 3 lekat kat minda dan jiwa kamu ok ?

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA