Wednesday, August 1, 2012

" Berganda happy "

Assalamualaikum..


Sebenarnya tak lah berganda sangat happy saya ni. Cukup happy untuk petang ni..hahaha*gelak jahat*..(class akaun cancel, mana tak berganda suka nya)


Bukan saya sorang je camgitu..orang lain pun sama kan ? kan ? asal class cancel je, kemain suka hati, asal dengar cikgu tak masuk class sebab mesyuarat je,hentak hentak kaki tanda suka,(ok..ni zaman old school dulu-dulu) nampak sangat tabiat lama tak dapat nak di bendung...



ok..muka memang nak mintak pelempang lah ni kan ? tudung nya selebeh tak yah nak kata..(muka first day puasa) layak kata macam spuluh tahun tak hadap nasi kan ?
hakikat nya..perut saya boleh memuatkan setong nasi dalam sehari*ok, ni tipu*


ikutkan gamba rajah atas tu, boleh kira macam dah ekspet ekspot sangat bab Account ni, tapi hasil nya tak lah sebegitu.. Dah tenung soalan setengah jam pun pensel kat tangan tak gerak gerak lagi..solusi nya..saya gagah kan diri pegi tanya bodyguard saya Anna Liana, berkenaan soalan yang sebenarnya dah buat hidup saya huru hara dua tiga hari ni...(alaaa..menipu arr tu )


Tau tau class cancel, sian mata saya tahan katup malam tadi sebab dia(akaun) alih alih class tak de..kalau tahu saya online sampai pengsan semalam..(ahhh..ni lagi bedooh) tau tak bedooh tu ape ?


Nanti la saya bagitau balik maksud dia..ye ? ye ?



terimalah muka bertemakan "EYEBAG".. nak kumpul bag banyak banyak boleh cuba petua dari saya...
-tidurlah lambat-
Sekian berita, tv Al Hijrah.(cam baik je pembaca tivi Al Hijrah ni,tehee :-)

*ehh..saya gurau je lah tu* Assalamualaikum ^__^

5 comments:

  1. ni mesti xske klaz account kan?hihih
    jom snggah baca entry kenangan ramadhan
    http://yayabunga.blogspot.com/2012/07/hari-ini-aku-nak-join-segmen-dari-kak.htm

    ReplyDelete
  2. hehe..nk ngorat org dlm gmbr 2..bley??..untung la kls cancel...

    ReplyDelete
  3. huhu . waaahh . betol2 ain sokong . bila class cancel jew . mesti happy :D senyum sapai ke telinga .

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA