Monday, September 3, 2012

Album Raya Family Gua :)

Assalamualaikum..

Sebelom raya melabuhkan tirai, cepat tangan menaip entry, walau mood raya dah semakin pudar, tapi saya tetap gigih bercerita..apa saya kisah?


dimulakan dari kami si genit dari keluarga Pak Wahab" Selamat hari raya Aidilfitri.
 muka mak jang dah muncul bersama anak anak buah..hahaha

 gambar mak jang lagi, haloo? ni blog sape? hehehe:)
 Abang long dengan si Raziq, anak nya yang berambut kerinting..hehehe
tumpang lalu, tumpang lalu..anak dara nak pegi antar ketupat rumah jiran sebelah. Mujur tak ade anak teruna hensem kat sebelah rumah, kalau tak dah lama aku ngorat.ok, miang!
 Mak lang. mak su ngan Ameena Tombammm :-)
Superwomen :) hehehe
 serius nya muka mak,hehehe:)
Sesi bersalaman bermula dengan abang aku yang acah acah hensem ni..Umpph!!!
 Abah :)
mak su kecik :)
 Cucu temban mak " Ameena"
alololorrrrrrrr...comel nya..

Jejari gua sudah penat ni,
maka part seterusnya...

TO BE CONTINUE TONIGHT :)

1 comments:

  1. meriah nye raya kamu, jom ziarah saya punye pulak
    http://iniidopaku.blogspot.com/2012/08/kisah-raya-saya.html

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA