Sunday, November 25, 2012

Dah pegang title "suami " orang.

Assalamualaikum, hi :)

Saat yang paling ditunggu tunggu oleh familiy dan kaum kerabat aku, akhirnya sudah tiba. Yeke, saat paling ditunggu tunggu? emm, boleh lah ~ Mana tak nya Ayah cik dah mencecah usia 44 tahun, tapi tak jugak berbini lagi, akhirnya 23/11/2012, ayah cik sah bergelar suami orang..hehehe :) sampai jugak jodoh dia kan? ingat kan tak nak kawin sebab patah hati ke apa, rupa rupanya jodoh sampai lambat :)

Malam sabtu, majlis tunang berjalan dengan baik, Alhamdulillah.. dan seterusnya dinikahkan tepat jam 9.00 malam. (Gah aku bercerita lagak nya seperti ayah cik aku famous amous macam Aaron ajiz je kan, hahaha)

Mak aku jadi wakil sarungkan cincin masa majlis tunang tu, sebab Tok aku merangkap mak kepada ayah cik aku dah meninggal(Al-fatihah)..pemes mak aku jap, orang asyik duk clik clak clik clak gambar dia ;P


Selesai majlis pertunangan antara Napi & Nory (bukan Datuk K dan Datuk CT)
Tunggu punya tunggu tok kadi tak sampai sampai lagi, aku pikir tok kadi pegi nikah satu lagi.(eh, aku tipu je)

Jeng, jeng jeng(gimik semata mata, tak de zoom muka dekat jauh dekat jauh macam sinetron Indon bila ada scene berdebar jantung tu eh)..Tok kadi pun datang..
Alhamdulillah, ayah cik aku selamat pegang title "suami" kepada mak cik baru aku yang bapak muda tu..umur dia 29 tahun uolss, my uncle 44 tahun..uolss kira lah beza nya berapa. Yang penting kalau dah nama jodoh, takkan kemana. Usia dah tak ambik kisah dah.. dan yang paling utama ayah cik aku taklah nampak tua sangat pun..hahahaha ;-) tak caya? ce telek betul betul.



Selesai semua nya :) iolss sangat lah busy jadi assistant mak aku dalam nak siap menyiap kenduri ayah cik aku ni.. ohh ya? mak cik mak cik aku sibuk duk suruh aku kunyah sireh junjung hantaran, kata nya biar jodoh cepat sampai..hahahaha, yeke ? mitos je kan ? kan ? kan ? lagipun I muda lagi, tunggu lah dapat pegang degree dulu ke master dulu ke Phd dulu ke ?*tapi tak nak sampai tunggu jadi anak dara tua*

Ehh, nanti aku sambung entry majlis kenduri sebelah perempuan plak, kalau korang sudi baca lah.. Mak I dah bising tu suruh bungkus gula gula like " Sweet talker" #ehh, tetiba. Ok baiiiii !!!

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA