Monday, December 10, 2012

Ombak rindu Vs Ong Bak

Perut sedang bersorak dengan riang nya, tuan belog menaip dalam keadaan perut dihumban dengan sepinggan nasi bersama kicap dan telur, sosej seketul dan loaf daging ayam dua keping, mat salihh kaww..

Lupakan tentang perut yang dalam proses membuncit, ayuh kita kembalikan kegilaan kita pada perlawan Hero Ombak rindu dan Hero Ong Bak..jeng..jeng...

Betapa tak sedarkan diri nya aku tadi, masa Malaysia gol, aku duk menjerit lompat lompat macam orang gila meroyan. Bila sedar, ehh, aku sorang plak yang over. Manusia sejagat dalam rumah ilekk je. *malu sendiri*

Ni nama dia SEMANGAT !! Walaupun keputusan seri, aku tetap puas hati. sekurang kurang nya malam ni tak ade lah aku mimpi telur ayam 0. 

Untuk dia,
Tenkiu beri much much, abam Norshahrul Idlan Talaha sebab sudi pecahkan telur ayam untuk #HarimauMalaya yakni menyumbatkan gol untuk Malaysia tanah tumpahnya darah kita bersama :)

Aku doakan kejayaan untuk pasukan #HarimauMalaya untuk perlawan kedua separuh akhir di Thailand nanti, sawadekap!!

Doodle osem dari APIT

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA