Friday, April 26, 2013

" All the Best My Sayang's "


Dan satu minggu revision week telah berakhir dengan selamatnya. Biasa revision week, orang dah boleh goyang kaki tunggu nak jawab final je, tapi kita tak macam tu. Deret hari hari okay quiz, test, quiz, test.

Sokayy, dah tamat pun minggu stress sedunia. Yang tinggal, enam paper untuk final exam last semester. Confirm rindu suasana class nanti. Dah tak dengar lecturer bebel itu ini, riwayat mesej " class ATAP cancel " pasti sudah tidak ku dengar lagi. Hihihi. Mesti kita rindu nanti.


Untuk kawan kawan yang tuhan pinjamkan untuk saya selama hampir tiga tahun ni :

Semoga ilmu kita diberkati.

 Apa yang aku tahu dalam minggu stress sedunia, keadaan kita dah lain macam sikit kan? dah tak kecoh kecoh macam dulu dulu.

Ada yang tersinggung, mohon ampun. Mana yang salah maafkan. Kita pun dah tak lama. Tinggal bape jam, bape saat je lagi kita nak hadap muka masing-masing. Berlapang dada, maafkan salah bicara.


Aku mengharapkan yang terbaik untuk kita semua. Aku abadikan kenangan kita bersenang hati sama sama, kita gurau gurau kecik hati sama sama, kita jalan pergi class sama sama, kita lepak study ramai ramai dalam library sama sama, kita lepak makan sama sama kat cafe sambil cuci mata. Korang jangan lupa benda ni semua bole?


Sekiranya, ada kata kata yang mengguris hati kecik semua, harap dihapus dan dimaafkan untuk yang ke sekian kali nya.


Okay, macam dah banyak gila kot perkataan ganda ganda kat atas ni kan. Tension plak orang nak baca nanti.








All the best to My Sayang's kat atas aku ni. Good luck, lebiu much much gitewwww !



0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA