Tuesday, August 13, 2013

Random : Aku punya Raya.

Assalamualaikum, hye ;)


Selamat hari raya !

Raya pertama aku tahun ni hambar. Biasalah kalau semua dah ada keluarga masing-masing kenalah ikut giliran. Jadi tahun ni giliran beraya di kampung mak mentua.


Aku tak de mak mentua lagi. So, raya kampung sendiri dengan mak sendiri je. gambar raya pertama pun kurang lah maksudnya.

Kita random saje.

Raya pertama :



dah la gambar tak banyak. bilangan isi keluarga pun berkurangan. Nak bergambar pun macam alahai no mood ler. mak pun macam tak sungguh sungguh nak raya tahun ni. Cucu cucu dia ramai tak de. kesian mak :(


raya kedua :

Aku pusing satu Pekan, beraya rumah kawan kawan sekolah menengah. Okay entry untuk part raya ke dua ni panjang. nantikan next entry. Bila lama tak jumpa, macam2 benda lah yang nak kena cerita.



gambar pun bergegar =.= apa yang aku duk ketawa keh keh keh tu pun aku tak ingat dah. Banyak sangat lawak bodoh. Hahahaha :P



Raya ketiga :


open house sanak saudara kat rumah mak teh. nampak tak muka sape yang bersungguh makan sate tuu? :P...



Kaum kerabat sebelah abah kita. Ni pun bukan semua yang ada. Aku terselit kat belakang, muka pun tak nampak lah. Sedih ! hehehe.cuba cari mana kita?

raya keempat & lima:

Oooo...balik kampung. Oooo..balik kampung. Hati girang. Terengganu aku datang!





rumah mak tua (nenek) jamm...semua balik raya ganu tahun ni.
Ni pun mak long johor dah balik. Kalau tak lagi jammmm aku rasa depan rumah mak tua aku ni. Mana tak nya mak teh singapore dah 3 buah kereta di bawak nya anak cucu.


Kami dari Kuantan pun 3 buah kereta jugak. Bawak semua anak menantu cucu cicit datang beraya rumah mak tua. hehehe...



mak tua kami semua :) mak tua dah tak sihat mana. Kadang ingat kadang tak. Tapi mak tua kami memang comel. Tak leh lawan. Anak cucu cicit mok su besoh (mak tua) pun comel comel jugak kan? hehehe..sayang mak tua ;')



anak dengan mak nya. Dua dua comel. Mak sape? saya! mak tua sape? saya! cucu dia siapa? saya ! Hahahaha ;P (mak tua terpejam mata plak nak bergambar)




mak tua dan cucu cucu pempuannya. Banyak lagi cucu pempuan dia. Tapi semua dah balik. Tinggal kami je adik beradik je.

Sekian. random aku punya raya. :)

Selamat hari raya aidilfitri. Maaf zahir dan batin !



3 comments:

  1. Hehe selamat hari raya dear :) kamu cantik..

    ReplyDelete
  2. meriah nampaknya raya
    selamat hari raya

    ReplyDelete
  3. banyaknya gambar.... meriah ni...

    selamat hari raya juga ya..

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA