Sunday, January 1, 2012

Kawan kita dah jadik bini orang laaa!!!

Assalamualaikum.

Ehhh..dah tahun baru dah. Seronok bebenor kawan aku sorang ni sambut tahun baru jadik pengantin baru.Hehehehe...

Awas..INI ENTRI BERGAMBAR!!!


Bukan dia yang kawin,yang kat bawah ni hahh..


Merah nya..ni hah yang sambut tahun baru jadi pengantin baru tu.


Beza benor muka aku ngan pengantin!!!


Ramai nya kawan lama kite datang..hehehe..macam kita plak yang kawin.


Peace..nampak macam bizi sangat la tuuuu..bergambar sambil calling2..hikhikhik..


Soorryyy..gambar tak de line! tak clear!


Shawl cekelat tu muka bajet nak kawin jugak jer! hampehhh....


Makan kenduri makan free?? seronok orang atas tu dapat makan free!


Punyer la semangat ambik gambar sampai senget mulut kawan aku nie..hehehehe..!!!

2 comments:

  1. ipah...puas carik gmbo kwin mira....

    ReplyDelete
  2. @ayong
    ipah ade letak kat fb ari tu, tapi dah private kan..

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA