Saturday, September 17, 2011

I am already nine-teen years old.

Bismillahirahmanirahim...

17september 2011..Alhamdulillah..syukur kepada tuhan yang telah memberi segala nikmat Nya kepada aku selama 19 tahun...aku masih bernafas,aku masih bernyawa,aku masih boleh berkata kata tapi  hakikat sebagai manusia sikit sekali aku mensyukuri nikmat yang telah tuhan kurniakan selama ni pada aku..


"Ya Allah..yang Maha Pengasih..Maha Penyayang,ampunilah segala dosa ku dan kedua ibu bapaku yang telah melahirkan,menjaga dan mendidik ku sehingga aku mampu mengenal dunia,mengenal Pencipta ku di alam ini..Ya Allah..pada hari ni,usia ku sudah meningkat dan akan semakin meningkat..dengan bertambah nya usia ku,aku mohon kepada Mu..dekatkanlah diriku dan hatiku kepada Mu..janganlah Kau jauhkan ku dari segala kurniaan nikmat Mu atas ku..jadikanla aku:


~hamba yang selalu taat mengingatimu
~anak yang solehah untuk mak dan abah ku..
~kakak dan adik yg terbaik untuk keluargaku
~anak didik yg berjaya untuk guru2 dan pensyarah2 ku
~sahabat sejati yang mampu membawa mereka supaya selalu mengingati Mu...
Amin...Ya Rabbalaalamin......




Oke..start from today..aku akan belajar kenal diri aku sendiri..mungkin selama 18 tahun sebelom nie..aku masih belom mengenali sepenohnya lagi,siapa sebenarnya  NUR ARIFAH ni di mata Allah?mak abah aku?kawan dan sahabat aku???aku nak jadik budak yang matang lagi bersuluh dah pasnie..tak mo dah berperangai seperti jiwa kanak kanak lagi...babai..muuaahh...........




0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA