Thursday, September 22, 2011

Pemilik Cintaku..setelah Allah dan Rasul..

Assalamualaikum..oke..hari nie tiba-tiba nak ajak rakyat blogger semua memupuk semangat membaca...oke..bukan memupuk semangat membaca belog je..tapi buku, bukan buku komik,ok tapi buku yg aku rasa sangat memberi inspirasi pada aku sendiri, dan juga untuk mereka mereka yang berumur tahap remaja seperti aku, yer....( umur saya 19 tahun..hohoho )




PEMILIK CINTAKU SETELAH ALLAH DAN RASUL..mungkin ade yg penah baca buku nie..tapi yang belom boleh cuba sekarang, oke?sangat bermanfaat untuk kamu kamu yang:


~adik-adik remaja yang baru nak mengenali cinta..(oppss..sape adik. ok..baru sedar! type error) hohoho...

~buat bakal bakal pengantin baru

~buat pengantin baru

~buat ibubapa pun boleh...

buku nie dah lame sebenarnya dah ade..aku kenal buku nie pun mase aku belaja dulu dulu..i mean taon lepas..mase aku ambk stpm,then aku quit..ambik diploma...buku nie macam giler femes la waktu aku belaja dulu...


Serius..tak rugi beli..tak rugi bace..sangat berguna ^_^..harga pun tak mahal macam harga novel novel cintan cintun yang u olls beli kat kedai tu..(RM12 ONLY) see..tak mahal kan??
Berbunga je bace buku nie tau~bahase dia pun santai je..tak pakai la bahase yg terlalu skema..readers yg bace pun tak ngantuk kalau bace buku nie...*betoll..i tak tipu*..


Dan aku telah menjadikan penulis buku nie sebagai ikon aku..kat dalam nie jugak banyak doa-doa yang boleh diamalkan lebih lebih lagi untuk bakal pengantin baru..(hahaha..tak sesuai rase nya untuk i menulis ayat nie)...


Sekarang..boleh pegi carik dan beli buku nie...!!!




info penulis @ pengarang PEMILIK CINTAKU SETELAH ALLAH DAN RASUL





  • dilahirkan pada 17 oktober 1984 di kuala Terengganu
  • graduan UIAM, kuliyyah ilmu wahyu dan sains kemanusiaan, pengkhususan dalam Fiqh dan Psikologi..
  • then, mengambil ijazah Bacaan al Quran bersanad dan daurah Bahasa arab di Universiti Syeikh Ahmad Kitfaro, Damsyik, Syria..
  • pernah dinobatkan sebagai novelis Sayembara mengarang novel remaja DBP 2006...

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA