Thursday, January 12, 2012

Jadi peguam lah kejap, boleh?

Assalamualaikum....

Hye, hye..wujud lagi saya rupa-rupanya. Terima kasih pada yang sudi menatap entri aku hari ni..wawawa...sangat dihargai..Hamzamida!

Aku ni bercita-cita nak jadi akauntan sebenarnya. Wahhh..bajet la kau ni. Hebakkk sangat leteww..tak..tak, tu cita-cita dari segi aspek bidang yang aku belaja sekarang ni.

Tapi..tapi..kenapa tiba-tiba sem 3 ni, aku harus belaja LAW??? kenapa? tak shuke..tak shuke..otak saya dah pusing-pusing macam roda-roda Kuala Lumpur la lagaknya...kenapa banyak sangat perkataan berganda-ganda kat atas tu? buat pening je kat orang yang tengah membaca ni kan??

Padahal baru blaja chapter 1..mengada-ngada betol la aku ni. Nak tukar bidang kuasa jap ni, tak nak jadi akauntan lah esok, sebab subjek Accounting esok tak de..ahakkks!

Jadi peguam je la. Sebab esok subjek LAW ada tau? buat pulak Sir aku tu nak buat soal jawab macam kat TV3 tu..mampus! ahakss!

Okla..kita nak tido..sorry entri merapu,sebab tgh taip-laju2 ni..kawan-kawan kita sume dah tido..tinggal kita sorang2 je..babai...



4 comments:

  1. teruk tu..kalao pening macam roda-roda kuala lumpur..hehe.. nasib baik dya dh lepas law..hihih

    ReplyDelete
  2. Cita-cita sy nak jadi cikgu .. tp skrg jd penguatkuasa pulak .. adehh jauh betul beza ..hihi

    ReplyDelete
  3. @dyabunga
    yeke? susah tak law ni?? mmg kena bnyak mengingat kan?

    ReplyDelete
  4. @fizafantagiro
    tak pe..tak pe fiza, teruskan cita2 anda..hahaha

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA