Friday, January 13, 2012

Kongsi ilmu, kongsi pahala!!!

Assalamualaikum..

Saya tengah update ni, percaya kan? nak kata sibuk dua tiga hari ni, tak la sangat. Tapi sebab aku tak tahu lah nak menaip apa kat blog naif ni.

Orang kata, tulis blog ni sekurang-kurangnya boleh lah sikit2 kongsi ilmu kan? tak kisah la tips2 ke,tutorial ke apa, tapi at least bagi la blog kita nie diumpamakan makanan jajang untuk kadar-kadar isi perut time lapar sangat, time nasik dah tak de sangat..ahakss!

Wahhh..gila ayat aku kat atas tu kan? korang paham ke tak, tak tau lah aku. Kalau asyik2 duapulohpatjam je duk cite pasal diri sendiri, nanti kan orang pun naik longlai duk dengar cite pasal kita2 je.., tak ke syok sendiri nama nya?? kesian kan?

Tak nak tergolong dalam kalangan macam tu...



Sharing is caring kan? benda baik disebarkan, free dapat pahala!! kita nie bukan ape manusia biasa, tak sedar kadang-kadang benda yang kita buat sebenarnya buat dosa kita jadik bukit..

Macam peribahasa" sikit-sikit lama-lama jadi bukit". Duit 20sen yg sikit tu lama-lama kita kumpul leh jadi banyak kan?

Macam tu lah jugak dosa kita..So..TOPUP pahala sebarkan ilmu atau pun benda baik. Wahh..ntah ape-ape perenggan kat atas tu kan?

Yelaa..bila pikir singkat, aku ni macam tak layak nak beri wasiat kat orang? ape? wasiat? salah laa..nasihat, bukan wasiat. Sebab kita bukan baik sangat pun, hari-hari kita buat dosa jugak.

Tuu..yang aku duk umpat orang hari-hari tu..ahakss! nak kejar perubahan la ni. Biar mulut tu diam sikit, tak yah nak care sangat pasal orang. Aku surrender ni..aku pun bukan baik sangat..

So..mudah je.. TEKAN SINI DULU!!!

2 comments:

  1. Salam lalink !
    sy tag awk ^_~
    http://dismybelog.blogspot.com/2012/01/peraduan-blog-tercantik.html

    ReplyDelete
  2. As salam,

    Akak singgah sini dan tag awak..sudikanlah ye.
    http://bla-bla-blub-blub.blogspot.com/2012/01/peraduan-blog-paling-cun-by-muashri.html

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA