Thursday, February 9, 2012

Entry Bergambar " Hotspring".

Bila baca entri aku? orang kata: haisshh! bajet budak baik je kau ni kan? sikit2 entri nak nasihat orang,sikit2 entri ingat tuhan. Ape aku kisah? selagi benda tu baik untuk aku dan orang lain, aku dah tak peduli mulut jahat orang!

Assalamualaikum, heyoo readers!

Aku tahu tak semua suka entri nasihat orang lain kan. Tapi aku suka, sebab aku budak jahat. Tapi kali ni nak sharing is caring photo aku ngan family kat HOTSPRING SG.KELAH,PERAK!
Telek bawah jap,


~kesayangan aku~




~anak buah mak jang~




Bakpe muka aku gitu? sebab kaki aku kena celup ngan air panas kat situ..




~kenapa gamba sama je? nak buat camne, keluarga bahagia katakan!




~seronok nya kaki kena celup air panas,happy melampau sangat!~




~Meena bulat idong tepet mcm mak su,hikhikhik~





~for the last: inilah saya! manusia di muka bumi ni yang mendambakan kedamaian~
bukti: pose sy tak lari dari "peace".

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA