Thursday, March 15, 2012

Makin berkerut.

Tipu je kan tajuk entri. Alhamdulillah, anak buah aku semua dah besar pendek kurus kering macam mak cik dia..Entri ini tak special apatah lagi menarik hati. Nak tarik readers memang kena buat ayat bajet rendah hati macam kat atas tu kan?


Spoil mood je. Nak cite benda happy terus melayang-layang baca intro pun dah gedik kemain..nak pelempang tak tuan blog? auuchhh..please jangan buat ayat bajet macam tu lagi.


Kenyang! Makan nasi hujan salji pun dah. hujan salji? silap, aku ingat aku tengah dating dengan pemuda korea tadi siap bersalji bagai. Nasi hujan panas sebenarnya. Tapi aku makan tadi tak de plak datang sekaligus hujan panas nya.


Nyumnyumnyum kek mahal SECRET RECEIPE pun dah.Arhh..berlagak kau makan kek mahal. Sebelom ni makan kek kat kedai sungai wang kat kuantan tu tak kecoh pun. Publisiti mahalan ye cik kak?


Ehh..tak la. Saje nak menggedik dalam blog nie. Boleh kan? Btw..tujuan utama entri ni ditaip bukanlah untuk merapu seperti perenggan kat atas tu pun. Kita kat sini nak tepek picture nie je kat bawah, hahhh..sudilah menjeling kat bawah nie:

I
I
I
I
I
I
.....................................................................................................


*kamera tak berkualiti, maka hasil gambar nya macam tu lah*

HAPPY BIRTHDAY RAZIQ AMSYAR SWEET-4

*kemain kau tiup2 lilin ea*
hensem letewww........

* kabur kabus je gambar*
naik grrrr pulok aku nengok nya.

Ok,bai..takut merapu lebih jauh. Aku noktahkan di sini je.

1 comments:

  1. sedap tu..choc mud cake..lama tak mkn..dulu masa kecik s.r selalu curi2 mkn..haha

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA