Wednesday, March 21, 2012

"Semalam "

Assalamualaikum.

Penat seharian kat KL semalam dah beransur pegi. Syukurlah..teruja, gumbira seronok semua aku rasa bila aku dapat  pengalaman masuk parlimen Malaysia dan dapat tengok sendiri ahli2 parlimen berdebat.

Panas sangat isu yang dibahaskan semalam. Salah satu nya pasal projek LYNAS kat bandar gebeng, Kuantan nie. Tapi aku kat sini, bukan nak menyambung bahaskan pasal benda tu lagi. Cukup aku tahu yang sememangnya aku dalam keadaan berfikiran masa hadapan.
Ape yang akan jadi pada bumi kelahiran aku nie..?

Sedih pun ada semalam. Ikut perancangan batch aku semalam kami dapat pergi ke mahkamah tertinngi kuala lumpur untuk tengok sendiri camne perbicaraan dalam mahkamah dilaksanakan. Tapi hampa, terpaksa dibatalkan.

Sebab, kami terlalu kebulur makan kat restoran rebung Chef Ismail kat bangsar sampai tak sedar masa rupa-rupanya berjalan tiktok tiktok dengan pantasnya. Tak pe la =) tak de rezeki kot nak pegi.

Yang penting perut aku suka hati semalam sebab dapat rasa sendiri masakan chef Ismail yang memang sangat sedap. Tak sia2 bayar mahal2 kan? hikhikhik..tapi sayang tak sempat bergambar dengan chef, kawan2 aku yang lain semua dapat bergambar ngan dia. Aku tak sedar bila dia orang tangkap gamba, masa tu aku tengah solat kot.


Taip punya taip..ohhh..rupa-rupanya entri aku dah memanjang gila. Nanti kan orang malas pulak nak membaca nya. Pepun, tunggu next entri oke? aku tepek gamba banyak2 masa aku kat sane:)..

P/S: tak nak tunggu next entri pun tak pe..hikhikhik..ok!tipu! tunggu tau !



#tudung kita beli rm5 semalam kat jalan TAR.#

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA