Sunday, March 4, 2012

" MR. M "

What should i do when Mr.M is very interested in me? I'm already fall in love with him. Ohhh..shit! english broken! jom alih bahasa,lebih mudah nak bebel, tahukah sekalian makhluk di alam bumi Malaysia musuh utama aku dalam hidup selain syaiton adalah Mr.M..


Walau aku tahu, tatkala aku dilanda kesedihan Mr.M lah yang selalu menemani aku. Masakan tidak, bila aku nangis Mr.M selalu bagi advise kat aku camnie " heii, budak kering, layan lah kesedihan mu itu, keja-keja yg belom settle tu, bila kau dah rasa rajin, baru kau buat".








Dahsyat benor pujukan Mr.M, sampai aku terlanjur dengar kata-kata manis dia tu. Hahaha!!! kan? sebab hari hari dia teman aku. Hari-hari oke? dahsyat kan? tu lah erti CINTA SEJATI yang tak mampu ditandingi oleh cinta sesiapa pun included ROMEO V JULIET apatah lagi SI LAILA DAN MAJNUN. Apesal keluar lagi bahasa penjajah kat bold tu? tension betul aku.


Arghh, sudah! sudah! atas keputusan mahkamah, aku jatuhkan hukuman Mr.M tak boleh DAN tak akan boleh mendekati si budak comel yang nama nya NUR ARIFAH selama nafsu rajin nya masih melekat dalam diri nya? TOKK! TOKK! Tu dia tukul hakim dah berbunyi.






Tolong ye, pak M..Kita banyak keja nie, jangan la kacau kita.pegi,main jauh2.bila aku dah settle semua keja nak cium peluk aku pun boleh ye Mr.M @ Encik Malas..muahhh! muahhh!



3 comments:

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA