Wednesday, March 21, 2012

" Rentetan Trip Ke Parlimen/ entry bergambar "

Assalamualaikum..picha kat bawah ni, akan aku jadikan memori dan modal untuk aku bercerita kat anak cucu cicit aku nanti, yang bakal nenek dia nie dulu ahli parlimen ngan kaki jalan..hikhikhik..







mase ni tunggu bas cakap nk dtg pukul 6 tp 6.30 baru sampai>



 < nie bukan kat parlimen oke, tp kat SOGO yg macam kuantan Parade, hikhikhik..>


 < pinggan nasi aku gaya orang kebulur kan >

 < pegi shopping gedik2 kat jalan TAR jap..hehehe >


> hudoh benor muka aku gitu >


> golongan wanita's =)<

 < golongan jejaka's>







< Lecturer LAW aku yg baru nikah >


< Rancangan masakan bersama CHEF ISMAIL,Ngeh..ngeh..ngeh.. >




 < Kenangan bergambar di restoran rebung CHEF ISMAIL >


 < Kami :)>


 < subuh2 dah kebulur nak bergambar..hehehe>



< Parlimen Malaysia >









Picha kat dalam dewan persidangan parlimen tak boleh ambik, so..ini je yg termampu..


MEMORIE DIPLOMA IN ACCOUNTANCY SEMESTER 3

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA