Thursday, April 26, 2012

" Ini Masa Nya"

Assalamualaikum...



Fuhh..fuhh..fuhh..fuhh..haktuih! abis tempias..ok muka budak tudung kelepot campur kedut-kedut style, ini baru muka neutral tanpa edit tanpa mekap..hahh..kau mampo???? ace kira bape hari aku tak menjenguk rumah jari aku buat latihan joget hari-hari nie..Agak agak arr tak sampai lagi sepuloh bulan kan...

Arghh..tension! tau ni bukan blog kupu-kupu kecik kalu tak update seminggu pun orang tetap nak datang jenguk, tau ni bukan blog honeykoyuki yang masuk Safiyya Tv9 tu kalau sebulan tak update pun orang tetap ziarah menziarahi..ehh nie blog ape eekkk? tak tau.tak tau.

Ya sudah lah...balik semula kat cite aku yang fakta. Apesal aku baru timbul dari dunia taip menaip nie. Aku kira aku sudah tenggelam bersama batu belah batu bertangkup, takkan muncul lagi di kaca lappy. Kenapa skrang dah muncul balik.

Ni masa nya nak exercise jari..wehh..final exam aku dah dekat kot. Isnin ni kot. Aku start minggu lepas dari isnin sampai ke pagi pukul 11.30 baru aku settle quiz ngan test. Habis otak aku buat banyak FOLDER..satu untuk Costing, satu untuk Accounting, satu untuk Law, satu untuk outline..ehhh dah lebih memori nie..sumbat selagi boleh sumbat..

Bila hati rindu kat blog nak taip menaip, perasaan takut gagal dalam quiz dan test lebih mengatasi segala nya. Acanooo? sape yang nak dipersalahkan? aku sayang ilmu aku! aku sayang blog aku!, jadi aku putuskan biarlah mereka BERMADU buat sementara waktu sampai habis final nanti. Adil dan saksama kan?

Ehhh..lepas ni nak masuk blog nie, buat macam mula-mula tu tadi yee..Fuhh..fuhh..fuhh..sebab blog ni akan diberi sewa oleh labah-labah untuk disediakan sarang yang saling bergantungan semasa ketiadaan aku selama dua minggu untuk berperang di medan EXAM semester 3 nie..oke!! babai.......

1 comments:

  1. hye dear.. Elia datang melawat blog cute awk.

    btw, good luck on ur coming exam ye!

    Sayang awk ketat ketat kalau awk sudi vote setiap hari di setiap link2 di bawah :)

    fave kay poh - http://t.co/2v3KTn7K

    blogger of d year - http://t.co/RuoMVOF2

    Online shop - http://t.co/3V89ev1U

    Funniest video - http://t.co/8urhiLNF

    thanks tau ;D

    ReplyDelete

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA