Saturday, April 21, 2012

" Terbaik "

Assalamualaikum...

Rasa macam lama je tak potpet potpet kat sini, jadi masa yang ade aku tak sia sia kan seperti mengantuk disorongkan bantal busuk, maka tidur pada tahap maksimum tak nak bangun sampai ke sudah takkan ku lepaskan..aku tahu ayat intro aku memang bodoh yang sikit, tak banyak...


Ehh..semalam kan? kita kan? nak cite kan? hentak kepala aku ngan bantal jap sebab tau gunapakai perkataan KAN je untuk perenggan yang kedua nie...MAK kita kan menang pertandingan buat makanan paling best........buat makanan paling best? tu ayat budak tahun 1..jangan marah ye akak-akak abang-abang!


hahhh..lawa tak? tu arr puding yang mak kita petaruhkan semalam....




Sian, akak ngan abang dapat tengok gamba je, kita bukan takat boleh tengok gamba je, siap boleh pelahap sampai licin jilat ibu jari kaki Ayah Pin lagi......Ewwwww!!! kotor ehh..geli aku!



Tu Fatimah Yusof, mak kita yang kecik macam kita, tapi comel..Ohhh! biasa,tudung mak aku selalu selebeh,tapi tetap cun....dan nampak muda walau di mamah usia...



Itu,hasil gabungan anak beranak yang menghias dan menghasilkan " PUDING TRIFFLE PEACH"
mak, akak ipar, aku ngan adik aku..syukur..nampak tak nombo bape kat atas tu??*skarang aku tengah pratikkan sifat riak dalam diri sambil menanyakan soalan di atas kepada anda-anda semua...hahahahaha.............*

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA