Wednesday, July 11, 2012

" Dugaan "

Assalamualaikum,
kalau jawab sayang, kalau tak jawab dosa " ya, ya, Maria Elena is not here "


I pinjam tagline dia, jangan marah Fatin Liyana" pehal ? tetiba..motif ?


Bermula dengan pegi bayar yuran pengajian kat Pejabat Mara dalam keadaan badan separuh bermaya, aku gagahkan jua berjimba dengan Anna sambil sambil nonton cinema. Ace teka kita pi tengok cite ape ?


8JAM, ok tau ? aku ketinggalan. Ehh, pesal cite kat Malaysia makin mengganas hahh? takut itewwwww :) penampo skali dua.

Bab baru, next :-


Ok, kita demam. Ok kita selsema. Sakit sikit. Saya anggap ia sebagai kifarah dosa atas perkara sia sia yang saya buat.


Bila sakit, saya tau apa itu erti nikmat sihat. Bila sihat kita lalai kan ? bila sakit baru kita tau erti sebenar benar dekat pada Allah.


Saya ? manusia bese. Camtu lah hakikat hidup saya. Anda ?
jangan terlalu pikir kita dah banyak buat baik, kita manusia. Khilaf dosa tak lari. Cara dia satu je.


Macam saya cakap "jangan terlalu pikir kita dah banyak buat baik, sebab kalau pikir macam tu, maka Riak dah jadi sifat anda"


Bila kita pikir kita selalu melakukan dosa, Rendah diri akan menjadi teman anda "


Reminder for myself jugak, apa kata anda ? setuju..


Saya tidak sesempurna kamu, saya cuba perbaiki salah khilaf saya. Hanya Allah tempat saya bersandar :)

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA