Monday, July 9, 2012

" Sementara Di Welcome "

Dah masuk 2 hari, aku tinggal dan curang dengan Welcome Collection. Babai, akhirnya aku rasmi menjadi penganggur buat sementara waktu :)


Srook, srokk, hingus meleleh dengan jayanya, pantas aku seka. Eh, gaya tulis cite novel tak ?*abaikan* bukanlah bermaksud aku menaip sambil membayang lagu sedih terpaksa berpisah dengan membe membe baru, tak tak..


Entri di taip supaya di hari tua, ini bakal mengingatkan ku bahawasanya aku seorang yang sangat menghargai "kawan" walau sebulan je perkenalan. Eh, sweet tak aku ?




aku akan rindu budak otak geliga math nie, Sue. Jangan rindu saya ye :-). Jangan tensen bila sales sikit. Rileks, bak kata boss Maher Zain kita "tak pe tak pe, rezeki dari Allah". hehehehe




Selagi punya hati, bertemanlah. Pasti bahagia hidup, sahabat itu terbaik buat kita. Bukan kekasih hati. Well..well..gua single kan? 




First, masuk keja aku pendiam lagi orang nya. Yelah takkan tetiba nak buat gila depan orang yang kita tak kenal kan? over plak kata nya. Lama-lama rahasia semakin pecah...hewwhewww..



lama lama perangai ku makin gila, sebab diaorang pun gila gila macam aku. Haahh..ade chemistry tak kat situ ? nampak tak sweet nya kami ? so boleh bawak jalan kebenaran ahh camnie an ?


ok semua, jangan rindu "kecik" ye. Jangan rindu "ifah lambung" ye. Kita dah tak de nie..kita bukan staff Welcome lagi. Jangan ye jangan ye. Cehhh, padahal korang tak rindu aku pun annn ??? foine !__!


ok Ain, saya tau saya pendek. Tapi nak jugak begambar ngan awak.


Ok, ni Zura yang otak senget tu. Dia pelawak paling gila. Muka selalu mintak pelempang penerajang. Tapi bila bergambar tak arr. Muka cover cun laa nie.


Keja baik baik ye. Saya dah tak leh makan pizza free pemberian boss lagi..hahahaha :-)
                    ARIFAH STORY :




0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA