Monday, September 17, 2012

" 17 September "

Bismillahirahmanirahim, Assalamualaikum.


Alhamdulillah, tarikh di mana 20 tahun yang lalu, jam 5:40 pagi, pengorbanan seorang mak melahirkan Nur Arifah, kini aku mampu merasakan nikmat kehidupan. Terima kasih, mak :)
i love u mak:D
Genap 20 taun, banyak benda yang aku belajar. Paling utama, aku belajar dari kegagalan dan paling banyak, belajar mengenal manusia pelbagai rupa:) Ya Allah, terasa termakbul doa teman teman selama ni, tiap kali datang tarikh 17 September ni, kalian selalu doakan aku panjang umur murah rezeki kan? Alhamdulliah, sehingga untuk tahun ni, aku masih diberi nafas untuk hidup di muka bumi Allah.Panjang umur la tu..hehehe:)


*alien kecik gojes*
i will miss someone have called me"alien kecik". Maaf terlalu jujur untuk ini. OK, sila abaikan.
Dengan berbekalkan usia yang makin tua ni, aku harap ketinggian dan kegemukkan aku makin bertambah..*hahaha, lawak, lawak*===>my wish.



Mr. Bubu-Happpy busdayyy!!! Wish awal sebab atas bas, batery nak habis, takut tak sempat. May Allah bless you in whatever you do..Be a good muslimah:).

Simple wish, but nice more than expensive gift:)

p/s: Saya terima wish ni even before 17September, tapi malam sebelum tarikh nya..Sokaayy lah:)alasan diterima. InsyaAllah, i will be a good muslimah;)

I wanna be a teacher, pray for me :)

Ya Allah, aku memohon kepadaMu agar Engkau menjadikan sebaik sebaik umur kami pada akhirnya, sebaik baik amal pada penutupannya, sebaik baik hari hari kami adalah saat bertemu denganMu.
Aku memohon kepadamu agar Engkau menjadikan kuburan setelah berpisah dengan dunia, sebaik baik tempat tinggal kami, luaskanlah liang lahad kami, dan rahmatilah saat kami menjadi rendah pada waktu menghadapMu saat hisab, tetapkanlah kaki kaki kami di atas shirath, selamatkanlah kami dari kesusahan hari kiamat, putihkan wajah kami pada hari di mana wajah manusia ada yang putih dan hitam.
Aku memohon kepadaMu kenikmatan yang tak putus putus, mata yang sejuk tidak putus putus, aku memohon kepadaMu untuk dapat melihat wajahMu dan kerinduan bertemuMu.
Aku memohon agar Engkau mensucikan kerosakan hati kami dengan taubat dan menyatukan hati kami dalam keadaan takut kepadaMu, dan memberi kami pemberian yang besar yang dapat masukkan kami ke dalam SyurgaMu Ya Allah,Amin :)




0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA