Thursday, November 8, 2012

Aku Kembali.

Assalamualaikum, Hi..

Sempat lagi aku duk menghabiskan masa mengarang kan? tak sedar ape aku tengah final ni hoiiii ! Gaya macam horeyy, horeyy aku bebas! Hai kalian, I baru jawab dua paper tau ? Lagi empat paper menunggu aku di masa dan waktu yang seterusnya.. Teruk sungguh perangai aku ni kan, pastu mula ahh tension tak pasal pasal. Ok, tak ambik minit dan saat lebih lebih pun, ni pun aku mengarang sebab ghinduuuu gila kat lovepinkylife.blogspot ni.Menyampah !

Next paper, isnin depan.. Commercial Law. Patut kemain rancak kau online ye mak Tipah. Kejap lagi ada yang kepala berpusing tak study Law awal awal. Apa kau ingat satu dua kes kau kena hafal? Habislah kau nanti. Hahahahahahaha...*gelak
kat diri sendiri* Nama kes pun dah berbelit belit, nasib kau lah. Hahh..ni nak mengeluh ke apa ni? tak bagus, tak bagus..



Aku tak tau apa jenis gaya meja study aku ni. Kesan study Accounting Information System malam tadi, maka terjahitlah langsir langsir yang diperbuat dari kertas memo yang agak murah aku tempek tempek kat meja tu hahh..Dengan harapan, apa yang aku baca melekat macam gam gajah kat dalam kepala minda aku nie. Tapi sayang nya, mana yang aku baca, bape ketul je masuk exam tadi. Nak nangis, nak nangis !___! tskk..tskk..tskk (lap hingus, lap air mata) aku rasa macam aku jawab ikutsukahati sesedaprasa je..huwaaaaaa!!!

Sokayy, sokayyy..Allah tahu usaha hambaNya :-) Dah usaha, tawakal dan doa je kat Allah supaya apa yang kita jawab tadi ada betul nya..aku percaya dengan takdir tuhan :)

Sakit perut aku duk menaip sambil layan movie hantu bodoh "Ngonkrong" ni. Suka hati benor lah aku malam nie..Janji kat diri sendiri(angkat tangan) malam ni je I berjimba jimba tau. Start esok dan hari seterus seterusnya, aku isytiharkan buku buku adalah Boyfriend baru aku..ngeee~*promise*

Keep pray for me :D

Lots of love,
Arifah Wahab.

1 comments:

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA