Tuesday, November 6, 2012

Selingan Final Exam

Assalamualaikum :)

Hari selasa sudah muncul, maka bermulah first paper aku. Sepatutnya malam exam kena tido awal rest cukup cukup, tapi relaksss i ambik masa nak menaip tak sampai 30minit pun..hehehehe :p Paper Com esok pukul 2 petang. Tension betul saya kalau kena jawab time petang petang camni. Idea susah nak berkembang..ngeee~(alasan semata semata)

Btw, aku disini memohon doa dari kalian, wish me luck for this final examination. Jugak tak lupa kat adik aku, Aisyah..mohon mu boleh jawab molek molek SPM ni. Usaha tangga kejayaan. Doa mak ngan abah sentiasa mengiringi perjalan kita dalam menuntut ilmu.

Tips untuk diri sendiri dan para teman teman yang akan sama sama berjuang bersama aku esok, Study betul betul, jangan lupa Allah. Mintak doa banyak banyak :) okayy..

Sesungguhnya aku, 100% percaya bahawasanya kekuatan, kefahaman dan kepintaran kita selama menuntut ilmu ni semua anugerah dari Allah ditambah usaha dan tawakkal. Belajarlah bersyukur dan menghargai nikmat yang tuhan dah kirimkan pada kalian.



Jangan sombong, jangan bongkak, jangan riak, jangan kufur nikmat tuhan :)

Lots of Love,


"Arifah Wahab"

0 comments:

Post a Comment

Thankz ya! sudi komen =)
satu kiss, muahhh!!!

 
© Copyright | All Right Reserved | Edit By SehijauBlogRA